Alle systemen zijn operationeel Jaarlijkse uptime van Elements: 99.76%

Module incidenthistorie

17-05-2022 - HDN 21 versus 22
Module: HDN

Incident gemeld: 17-05-2022 - 09:06
Incident afgemeld: 17-05-2022 - 09:08
Ticketnummer: 202207812
Toelichting: Op dit moment ontvang je de melding dat het HDN bericht versie 21 niet verwerkt kan worden. Dat is niet juist, de nieuwe versie 22 gaat zaterdag live. We zijn hier nu mee bezig om zo spoedig mogelijk op te lossen.
Updates:
17-05-2022 - 11:50 - Afgemeld
  Probleem is verholpen en de melding afgemeld.
17-05-2022 - 11:00 - Berichten worden weer verwerkt
  De HDN berichten worden weer verwerkt. De berichten van vanmorgen zijn opnieuw in de wachtrij geplaatst.
17-05-2022 - 09:35 - Oorzaak gevonden
  We hebben de oorzaak gevonden en werken nu aan de oplossing.

13-04-2022 -
Module: HDN

Incident gemeld: 13-04-2022 - 15:48
Incident afgemeld: 13-04-2022 - 15:51
Toelichting:

24-03-2022 - HDN storing
Module: HDN

Incident gemeld: 24-03-2022 - 16:45
Incident afgemeld: 24-03-2022 - 16:54
Toelichting: Op dit moment is er een storing op het HDN netwerk, hierdoor kan het zijn dat HDN berichten niet worden verzonden en/of opgehaald. HDN is op het moment bezig de storing te verhelpen.

15-03-2022 - De koppeling Adviesbox - Elements werkt niet correct
Module: Koppelingen

Incident gemeld: 15-03-2022 - 14:40
Incident afgemeld: 15-03-2022 - 15:00
Toelichting: Het exporteren van Adviesbox naar Elements werkt op dit moment niet. Je krijgt een elementsfoutmelding als je het HBX bestand wilt downloaden. Dit issue is bij ons bekend, we zijn in samenspraak met Adviesbox om dit issue te verhelpen.

14-03-2022 - Ockto koppeling kan foutmelding geven
Module: Ockto

Incident gemeld: 14-03-2022 - 12:07
Incident afgemeld: 14-03-2022 - 12:13
Toelichting: In het weekend van 5/6 maart heeft Ockto een update doorgevoerd. Helaas is dat niet zonder gevolgen. Het kan zijn dat er een foutmelding verschijnt wanneer het HBX naar Adviesbox gestuurd wordt. Dit zit in de HBX die uit Ockto komt. We hebben Ockto op de hoogte gebracht en zij werken aan een oplossing
Updates:
12-04-2022 - 10:43 - Update Ockto
  We zien geen foutmeldingen meer terug vanuit Ockto, de koppeling werkt weer naar behoren.
07-04-2022 - 13:40 - Update Ockto
  We hebben regelmatig contact met Ockto voor een status update, helaas is er nog geen oplossing.

04-03-2022 - Upgrade Ockto platform
Module: Ockto

Incident gemeld: 04-03-2022 - 11:51
Incident afgemeld: 04-03-2022 - 11:51
Toelichting: Zaterdag 5 maart vanaf 17:00 zijn alle Ockto functionaliteiten tijdelijk niet beschikbaar. Ockto voert dan een update uit aan de app en het Ockto platform. De Ockto app werkt dan niet voor uw klanten en u kunt ook geen Ockto gegevens opvragen of ophalen. Uiterlijk zondagochtend 00:00 is Ockto weer beschikbaar.

03-03-2022 - HDN Release update week 8
Module: HDN

Incident gemeld: 03-03-2022 - 05:30
Incident afgemeld: 18-05-2022 - 17:48
Toelichting: Op donderdag 3 maart wordt er een update aan het HDN platform doorgevoerd. Deze update vindt plaats tussen 5.30 en 7.00 uur. Het HDN Platform is dan niet beschikbaar. De update is technisch van aard en er is geen impact op de functionaliteit.

26-02-2022 - Upgrade Ockto platform
Module: Ockto

Incident gemeld: 26-02-2022 - 14:00
Incident afgemeld: 27-02-2022 - 00:00
Toelichting: Zaterdag 26-02-2022 zal Ockto een upgrade uitvoeren, hierdoor zal Ockto enkele uren uit de lucht zijn. De werkzaamheden starten zaterdag 26 februari 2022 om 14.00 uur en zijn naar verwachting uiterlijk begin van de avond afgerond.

24-02-2022 - Ontbrekende iconen
Module: Algemeen

Incident gemeld: 24-02-2022 - 14:43
Incident afgemeld: 24-02-2022 - 14:50
Toelichting:

Door een update in chrome kunnen een aantal iconen in Elements ontbreken. Om de iconen te herstellen doorlopen je de volgende stappen: 

https://support.fasterforward.nl/kennisbank/cache-wissen-en-geforceerd-opnieuw-laden/

24-02-2022 - Storing bij HDN
Module: HDN

Incident gemeld: 24-02-2022 - 11:10
Incident afgemeld: 24-02-2022 - 11:13
Toelichting: Op dit moment is er een storing op het HDN netwerk, hierdoor kan het zijn dat HDN berichten niet worden verzonden en/of opgehaald. HDN is op het moment bezig de storing te verhelpen.
Updates:
24-02-2022 - 15:45 - HDN storing verholpen
  We hebben vernomen dat de storing bij HDN verholpen is. We adviseren om je aanvragen te controleren en waar nodig nogmaals te verzenden via HDN, zodat deze alsnog aangeboden worden bij de maatschappijen.