Alle systemen zijn operationeel Jaarlijkse uptime van Elements: 99.96%

Module incidenthistorie

08-03-2023 - Elements storing
Module: Algemeen

Incident gemeld: 08-03-2023 - 13:01
Incident afgemeld: 08-03-2023 - 13:38
Ticketnummer: 202302717
Toelichting: Bij het openen van e-mail en documenten krijg je een foutmelding. We hebben contact met onze leverancier. 
Excuus voor het ongemak.
Updates:
08-03-2023 - 13:44 - Elements is weer volledig bereikbaar
  De e-mail en documenten zijn weer te openen. De storing is verholpen.

01-03-2023 - Aplaza met Nationale Nederlanden
Module: Aplaza

Incident gemeld: 01-03-2023 - 11:24
Incident afgemeld: 01-03-2023 - 11:45
Toelichting: Bericht vanuit Aplaza: Momenteel is er een storing bij Nationale Nederlanden waardoor de postbus van NN regelmatig niet kan worden bereikt en er een foutmelding volgt. Aplaza heeft contact met NN om dit op te lossen. In Elements kan het zijn dat je berichten van NN niet binnenkomen.
Updates:
02-03-2023 - 11:42 - Aplaza met Nationale Nederlanden
  Bericht vanuit Aplaza: De problemen bij de NN postbus zijn verholpen. Alle servers draaien weer optimaal.

16-02-2023 - Performance Elements is niet optimaal
Module: Algehele performance

Incident gemeld: 16-02-2023 - 08:43
Incident afgemeld: 16-02-2023 - 08:43
Ticketnummer: 202301977
Toelichting: We zien dat de performance op Elements niet is als je gewend bent. 
We zijn in overleg met onze hostingpartij.
Updates:
16-02-2023 - 09:31 - Vertraging op e-mail is opgelost
  Het proces voor het versturen van e-mail is herstart. Hiermee is de vertraging opgelost. Het kan dat een e-mail twee keer verstuurd is gedurende de vertraging.
16-02-2023 - 09:25 - De mailserver is herstart
  Het proces voor het versturen van de e-mail is herstart. Hierdoor wordt de e-mail weer direct verstuurd.
16-02-2023 - 08:53 - Vertraging e-mail
  De vertraging lijkt alleen op het versturen van de e-mail te zijn. 

14-02-2023 - Performance Elements is niet optimaal
Module: Algehele performance

Incident gemeld: 14-02-2023 - 11:11
Incident afgemeld: 14-02-2023 - 11:12
Ticketnummer: 202301862
Toelichting: We zien dat de performance op Elements niet is als je gewend bent. 
We zijn in overleg met onze hostingpartij.
Updates:
14-02-2023 - 11:56 - Performance is weer optimaal
  De performance is weer optimaal. Het probleem is gevonden en opgelost. Wij monitoren dit nog enige tijd.
14-02-2023 - 11:44 - Performance Elements is niet optimaal
  We hebben het probleem gevonden en werken aan een oplossing.

14-02-2023 - Vertraging bij ophalen bestanden en documenten
Module: Algemeen

Incident gemeld: 14-02-2023 - 08:43
Incident afgemeld: 14-02-2023 - 08:45
Ticketnummer: 202301839
Toelichting: Op dit moment is er vertraging bij het ophalen van de e-mail en documenten. We hebben contact met onze hostingpartij.
Updates:
14-02-2023 - 10:31 - Vertraging is opgelost
  De vertraging van het ophalen van bestanden en e-mail is opgelost.
14-02-2023 - 09:15 - Vertraging lijkt opgelost
  Bestanden en e-mail komt weer zonder vertraging binnen.

09-02-2023 - E-mail wordt vertraagd verstuurd
Module: Algemeen

Incident gemeld: 09-02-2023 - 15:14
Incident afgemeld: 10-02-2023 - 09:41
Toelichting: Je kan op dit moment vertraging ervaren in het verzenden van e-mail berichten. De server waar e-mailhandtekeningen worden opgehaald ervaart problemen. Onze hosting-partij is op de hoogte en we proberen de vertraging z.s.m. te verhelpen.

27-01-2023 - Rabobank verstuurd met HDN versie 23.0
Module: HDN

Incident gemeld: 27-01-2023 - 09:30
Incident afgemeld: 27-01-2023 - 09:42
Toelichting: Rabobank verzend sinds begin deze week HDN berichten in versie 23.0. Rabobank is dit intern aan het nakijken en staat in contact met HDN hierover.

25-01-2023 - Externe storing bij Microsoft
Module: Verzenden en ontvangen van e-mail

Incident gemeld: 25-01-2023 - 09:01
Incident afgemeld: 25-01-2023 - 10:01
Toelichting: De storing is opgelost bij Microsoft. Gebruikers die e-mail / kalender synchronisatie hebben via Office 365 kunnen een groene melding krijgen dat het e-mailadres opnieuw geautenticeerd moet worden. Wanneer dit gedaan is, zal de e-mail weer werken.

22-12-2022 - Hostnet heeft een storing
Module: Verzenden en ontvangen van e-mail

Incident gemeld: 22-12-2022 - 12:39
Incident afgemeld: 23-12-2022 - 09:19
Toelichting: Hostnet ondervind momenteel een storing op e-mail, shared webhosting en VPS Hosting. Hierdoor kan je e-mail in Elements niet ontvangen worden wanneer je e-mail daar gehost is. Zie: https://hostnet.status.io/

15-12-2022 - Wijziging inloggen Nationale Hypotheekbond
Module: Koppelingen

Incident gemeld: 15-12-2022 - 08:58
Incident afgemeld: 15-12-2022 - 09:01
Toelichting: Vanuit het klantdossier in Elements kwam je direct via het tabblad in Hypotheekbond. Dit is gewijzigd. Er moet nu eerst ingelogd worden in Hypotheekbond. Mocht je inlog niet meer bekend zijn, neem dan contact op met Nationale Hypotheekbond: servicedesk@hypotheekbond.nl