Alle systemen zijn operationeel Jaarlijkse uptime van Elements en eBlinqx: 99.85%

Informatiehistorie

12-11-2025 - Update met nieuwe features

Informatie gemeld: 12-11-2025 - 11:46
Informatie afgemeld:
Toelichting: Op woensdag 19 november is tussen 06:00 en 08:00 je omgeving tijdelijk niet bereikbaar. Deze wordt dan voorzien van een update.

Hier lees je de releasenotes.

10-11-2025 - HDN certificaat

Informatie gemeld: 10-11-2025 - 15:59
Informatie afgemeld: 17-11-2025 - 10:20
Toelichting: HDN voert binnenkort een wijziging door in het platform waarbij bestaande certificaten worden uitgefaseerd.

Heeft jouw HDN-certificaat een vervaldatum vóór 1 december 2025? Zorg er dan voor dat het vóór 14 november 2025 is verlengd.
Zo voorkom je dat de HDN-koppeling tijdelijk niet werkt tijdens de overgang naar het vernieuwde platform.
Certificaten die ná 1 december 2025 verlopen zullen dan via de nieuwe methode verlengd worden. Hiervoor hoef je nu geen actie te ondernemen.

 Hulp nodig? Neem contact op met de HDN Servicedesk via 0182 750 585 of support@hdn.nl.

10-11-2025 - Omnummeren Aegon levensverzekering naar ASR

Informatie gemeld: 10-11-2025 - 15:48
Informatie afgemeld:
Toelichting:

Vanuit de maatschappij ASR/AEGON ontvang je bericht over de omnummering van de levensverzekering. Dit kun je in eBlinqx zelf omzetten via de omnummertool. Omnummertool

Heb je deze module nog niet stuur dan een e-mail naar support-eblinqx@blinqx.tech.

05-11-2025 - Onderhoud Uwkluis en Finly

Informatie gemeld: 05-11-2025 - 14:26
Informatie afgemeld: 17-11-2025 - 07:27
Toelichting: Zaterdag 15 november staat een migratie van zowel Finly als Uwkluis gepland. De werkzaamheden zullen starten om 22:00 uur. Naar verwachting is de migratie zondagochtend rond 10:00 afgerond.
Tijdens deze periode zullen de applicaties Uwkluis en Finly niet bereikbaar zijn.

29-10-2025 - Afbeeldingen worden niet geladen in templates

Informatie gemeld: 29-10-2025 - 12:07
Informatie afgemeld: 30-10-2025 - 11:10
Toelichting: Afbeeldingen welke bij ons gehost zijn en zichtbaar in handtekeningen, facturen, diverse communicatie kunnen niet opgehaald worden. De hosting partij heeft het certificaat niet juist geïnstaleerd. We zijn sinds vanmorgen in contact met hun.

22-10-2025 - Onderhoud NHB Servers

Informatie gemeld: 22-10-2025 - 16:29
Informatie afgemeld: 29-10-2025 - 17:33
Toelichting: Op 29 oktober tussen 08:00 en 10:00 zijn er werkzaamheden aan de servers van NHB. Dit kan mogelijk impact hebben op de verbinding tussen je omgeving en UwKluis/PortefeuileSignalen/Fastlane/Finly. Naar verwachting is er geen downtime te merken.

15-10-2025 - Onderhoud servers

Informatie gemeld: 15-10-2025 - 07:04
Informatie afgemeld: 23-10-2025 - 08:18
Toelichting: Woensdag 22 oktober vanaf 21:00 uur is je omgeving tijdelijk niet beschikbaar. Er is dan onderhoud aan onze servers. Uiterlijk donderdagochtend 23 oktober om 6:00 uur is deze weer bereikbaar.

14-10-2025 - Update met nieuwe features

Informatie gemeld: 14-10-2025 - 11:13
Informatie afgemeld: 29-10-2025 - 17:32
Toelichting: Dinsdag 21 oktober is je omgeving voorzien van een nieuwe update.

Hier lees je de releasenotes.

25-09-2025 - Onderhoud servers

Informatie gemeld: 25-09-2025 - 08:20
Informatie afgemeld: 03-10-2025 - 08:31
Toelichting: Donderdag 2 oktober vanaf 21:00 uur is je omgeving tijdelijk niet beschikbaar. Er is dan onderhoud aan onze servers. Uiterlijk vrijdagochtend 3 oktober om 6:00 uur is deze weer bereikbaar.

17-09-2025 - Onderhoud servers

Informatie gemeld: 17-09-2025 - 08:16
Informatie afgemeld: 25-09-2025 - 08:19
Toelichting: Woensdag 24 september vanaf 21:00 uur is je omgeving tijdelijk niet beschikbaar. Er is dan onderhoud aan onze servers. Uiterlijk donderdagochtend 25 september om 6:00 uur is deze weer bereikbaar.