Alle systemen zijn operationeel Jaarlijkse uptime van Elements en eBlinqx: 99.91%

Welkom op de statuspagina van Elements en eBlinqx. Hier vermelden wij alle bekende incidenten met Elements en eBlinqx of één van de services die wij bieden.

Modules & Services

Achtergrond processen
Adviesbox online
Algemeen
Aplaza
E-mail versturen via Microsoft365
Fastlane
Financieel
HDN
Koppelingen
Nextens
Ockto
Performance
Risk
SMS
Stukkenlijst
Verzenden en ontvangen van e-mail

Incidenten in het verleden

23 Juni 2025
Geen incidenten gerapporteerd
22 Juni 2025
Geen incidenten gerapporteerd
21 Juni 2025
Geen incidenten gerapporteerd
20 Juni 2025
Geen incidenten gerapporteerd
19 Juni 2025

Module- of service-incident

Naam: Fastlane
Melding: Fastlane en Nationale Hypotheekbond niet bereikbaar
Incident gemeld: 19-06-2025 09:01u
Incident afgemeld: 19-06-2025 09:02u
Ticketnummer: 1
Toelichting: Op dit moment zijn de omgevingen van Fastlane en Hypotheekbond niet bereikbaar. Daaroor zijn exports naar Fastlane en portefeuillesignalen niet mogelijk. Het team werkt aan een oplossing.
Updates:
19-06-2025 - 10:46 - Fastlane en Nationale Hypotheekbond weer bereikbaar
  De omgevingen zijn weer bereikbaar waardoor de koppeling naar eBlinqx ook weer loopt.
18 Juni 2025
Geen incidenten gerapporteerd
17 Juni 2025

Module- of service-incident

Naam: Verzenden en ontvangen van e-mail
Melding: Verzenden e-mail
Incident gemeld: 17-06-2025 09:15u
Incident afgemeld: 17-06-2025 11:20u
Ticketnummer: 1
Toelichting: Wij ontvangen veel meldingen dat e-mails niet aankomen. Wij zijn dit aan het onderzoeken. Voor gebruikers van office365 kun je je instelling in de e-mailmanager aanpassen naar Versturen via office365 op Ja. Daarna moet je je mailbox opnieuw authenticeren. Het is dus belangrijk dat je deze inloggegevens van Microsoft365 hebt. De intern beheerder heeft rechten op de e-mailmanager.
Updates:
17-06-2025 - 13:10 - Mail wordt verstuurd
  De e-mail uit de wachtrij wordt weer verstuurd. Excuses voor ongemak.
17-06-2025 - 11:23 - Oorzaak gevonden
  De oorzaak is gevonden. We hebben contact met onze hostingpartij om dit op te lossen. De e-mail is niet verloren, deze staan in de wachtrij.

Mocht u een probleem ondervinden en vindt u hier geen antwoord op uw vraag, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze support afdeling.